Chcę tutaj publikować moje różne stylizacje, lub oceniać jakieś albumy czy lalki, no i metamorfozy!
Dzisiaj właśnie mam dla Was kilka metamorfoz. Na początek:
Callie.Stardoll
Dzisiaj właśnie mam dla Was kilka metamorfoz. Na początek:
Callie.Stardoll

Te włosy są okropne i niedopasowane; naszyjnik w ogóle tutaj nie pasuje. Usta są okej, ale niepotrzebny tutaj błyszczyk. Za dużo czerwonego pudru! Callie mogłaby zmienić oczy, bo te trudno malować tuszem do rzęs. Cienie do powiek zupełnie tu nie pasują, chyba, że w inny sposób je zastosować.
2/10

Rzęsy pomalowałam czarnym, wydłużającym tuszem, ale dolnych nie ruszałam. Górne powieki pomalowałam szarym cieniem LUXE. Policzki musnęłam odrobiną czerwonego (chciałabym go mieć) pudru, a usta pomalowałam na wiśniowy kolor. Fryzura została zmieniona na jedną z tych starszych, co zostały trochę dopracowane..
Dlaczego adminki są takie brzydkie? I dlaczego Callie ma taki fajny czerwony puder?
Gosia_Stardoll ma takie fajne cienie do powiek..
EvilXEvie10 - weszłam w pierwszą lepszą lalkę, której zrobiłam metamorfozę.

Włosy są fajne, tylko są trochę za wysoko, co sprawia, że czoło jest wysokie. Zero makijażu, jak weszłam do apartamentu, było widać, że oczy są trochę ciemniejsze, nic poza tym. Cała twarz w piegach - fajnie to wygląda, a tak mało lalek ma piegi.. Usta są bardzo jasne, przez co wydają się, jakby były pomalowane.
5/10
Na dzisiaj to wszystko. Już niedługo moje propozycje stylizacji.
PS. W MeDoll Editor zmieniono oczy. Wejdź i sam/sama się przekonaj.
PS2. Kategorie konkursów itp. uporządkowano i jest przejrzyściej.
